stressad? vem? jag?

hej hopp.
tillbaks efter en snabbvisit i storstaden STHLM.
mycket nu. ska skickat in en mängd olika papper till HK senast måndag. jag har inte börjat titta på papprena ännu. har svårt att tro att jag hinner fixa allt tills dess. kan tänka mig att visumansökan tar lite längre tid än så...och så kommer det ju en helg nu. ganska olägligt med helg nu tycker jag. bara att ta tjuren vid hornet och maila och säga att jag inte hinner tills den 18 juni.
annars leker livet för fullt. sakta med säkert närmar sig 30 juni med stormsteg. HUR SKA JAG HINNA MED ALLT? jag börjar bli smått galen. HUR SKA ALLT BLI? ojojojoj. DET FINNS INTE EN CHANS I HELA VÄRLDEN ATT ALLT BLIR KLART. detta är fakta som skrämmer mig rejält. får ta och gömma mig under täcket ett tag och tänka ut i vilken ände jag ska börja med allt. när jag sover funderar jag som bäst. och så slipper man ångesten ett litet tag.

Kommentarer
Your lover: maji

det är bara att sätta igång och fixa på en gång. sluta att skjuta upp saker nu lillfisen.. själv har jag tillbringat de senaste dagarna i sängen. är ju tråkigt att göra saker ensam såjag kan lika gärna ligga i sängen o interneta o titta på tv.

2007-06-15 13:15:35
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0