Vigselbesök

om ni bara visste vad jag gjort idag.

jag har varit på vigsel. där de båda fick varandra fastän jag inte hörde någon av dom svara ja. dock satt jag låångt bak i en stoor kyrka.

jag har varit och spanat in studenternas balklänningar. mycket fint. såg inte många gräsliga kreationer. många korta klänningar. super snyggt. när jag tog studenten och gick på bal för sisådär 200 år sen fick man inte ha kort klänning, det skulle man aldrig ens kunnat tänka sig. därför får jag nu dras med en hemsk hellång kreation. jag var ur ful i den då och inte mycket snyggare nu heller. det enda positiva med den klänningen är att den passar än idag. ganska stor faktiskt men det var den då också. inte förändrats så mycket kroppsligt med andra ord bara fått ett hundratal fler celluliter på fettolåren. klänningen ska nog köras iväg till en skräddare för att få en något kortare finish, lite tyll därunder blir nog inte heller heltokigt.

jag har även varit till floristen och beställt lite jox inför bröllopet.

sen har anna och jag lekt lite på kvällningen. fikat och donat med sånt som vi tycker är kul. pratat och så.

imorgon ser jag framemot att få träffa min frida. kul kul kul.

bara två veckor kvar nu. ojoj vad tiden springer iväg. snart är det dax. jaja nu ska jag ringa till bäbis och höra om han överlevt dagens bravader innefattande rosa klänning på stan i uppsalalandet. later dudes.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0