21 mars

kursen är slut, fåglarna och malin kvittrar ut. nu vankas buss, tåg, buss. jag åker till joel. inte nu men alldeles snart.

sommarjobb. ja. har fått. städa hela sommaren? två perioder eller bara en? vet inte. pengar? ja så många frågor så lite beslutsvilja.

Hongi Konki närmar sig med stormsteg, japp och daim och snickers snart är det lördag och då blir det lördagsgodis ok detta var bara en passus. japp jag har lämnat in ansökan nu så då är det väl i princip bara att boka flyg då... jag kan flyga, jag är bara rädd...själv....HK....engelska och mandarin.

Undrar om det finns tussilago ute i södra sverige nu? om inte kanske imorgon. 

                                                         over and out. (över och ut)

Kommentarer
Your lover: Hanno forceman

Hepp! Tyckte det var dags för ett inlägg här, eller ett tillägg rättare sagt. Tussialgon har slagit ut i Dalsland, enligt en färsk rapport från päronen Forceman. Så nu vet du det. Jag saknar reklam för MB 29:7 på din blogg, ge lagrummet lite platsi rampljuset! För en värld utan fimpar, ta rätt på din rätt i rätten. Ha en trevlig helg. tuss o garn //Han the man

2007-03-22 16:17:00
Your lover: Anonym

Postat av: Hanno forceman
Hepp! Tyckte det var dags för ett inlägg här, eller ett tillägg rättare sagt. Tussialgon har slagit ut i Dalsland, enligt en färsk rapport från päronen Forceman. Så nu vet du det. Jag saknar reklam för MB 29:7 på din blogg, ge lagrummet lite platsi rampljuset! För en värld utan fimpar, ta rätt på din rätt i rätten. Ha en trevlig helg. tuss o garn //Han the man

2007-mar-22 @ 16:17

2007-03-23 12:14:06
Your lover: anna pannan frisken

vi har tussilago här..!! och massor med krokus!.. nu även med blommor på balkongen.. idag var jag på stan i bara klänning kofta och strumpbyxor.. ja synliga plagg.. em*.. men ja.. våren .är kommen.. sola sola på balkongen.. nu börjar den stora pressningen mot september...! Kolla bilder på min bloggsida! Kram! //en annan blivande fru

2007-03-25 23:59:42
URL: http://iselilja.blogspot.com/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0