8x4 snabba frågor

Jag ska inte vara sämre än någon annan bloggare. Detta till trots att min läsarkrets inte är så oerhört vid. Vill påminna om att jag endast svarat utifrån första tanken, finns med andra ord ingen hierarktisk ordning i mina svar.

A) Fyra jobb jag haft:
1. Hygientekniker
2. Korvgubbe
3. Dagisfröken
4. Au Pair

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Clueless
2. ---
3. ---
4. ---

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Mammasmage
2. Rävpasset 10B, Gävle
3. Glada Hudik
4. Brickehills

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Desperata hemmafruarna på Wisteria Lane
2. Like sand through the hourglass, so are the days of our lifes
3. Du är vad du äter.
4. Outsiders

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Skandinavien
2. Väst Europa
3. Öst Europa
4. Afrika

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. hotmail
2. blogg.se
3. perezhilton.com
4. oru.se

G) Fyra favorit-maträtter:
1. ---
2. ---
3.  ---
4.  ---
(5.) äter mest fett och socker.

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Månen
2. Tanzania
3. hos Joel
4. i ett godishus där det hela tiden kommer nytt godis, ta en tugga här, ta en tugga där. nytt godis bildas, ja man skulle kunna säga att det bildas nytt som med celler. Really nice place to be.

Kommentarer
Your lover: Anonym

Jag skulle vilja bo i ett sånt hus fast det skulle vara byggt av chips och dipp. Vi kanske kan vara grannar så kan vi hälsa på hos varandra för att få en varierad och hälsosam kost.

2007-03-29 22:26:36

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0