bror duktig

Ja bror duktig har slagit till igen.
Nä för jag har ju bara åkt och åkt och åkt, men att komma hit det är ju helt omöjligt. Det måste väl lilla jag förstå. Det är inte bara att jobba, man blir trött av det. Så det är ju en total otänkbarhet att komma hit. Det förstås man ska väl inte klaga. Att han släpat sig hit en gång denna termin får väl ses som en bedrift. 19 januari var väl inte så länge sen, det var ju bara typ 2,5 månad sen. du är ju helt sjuk i huvudet.  (ja för det är ju jag som har flyttat så långt bort,  och börjat jobba....) och sen att jag ska bort till HK i höst...borde kanske passa på att träffas så mycket som möjligt nu...men men det är väl bara så som vi tjejer tänker. Men jag kan nog se i stjärnorna efter ett besök av bror duktig i HK eftersom det verkar vara rejält svårt att ta sig de 20 milen hit, andra sidan jorden blir nog såååå mycket enklare. Det är kul att båda ger i ett förhållande.
Ja ja jag  tänker inte bry mig längre, för min del kan vi lika gärna skita i allt ihop.

Kommentarer
Your lover: Anonym

Stackars liten. Karlslokar är konstiga. De är inte riktig som oss vet du.

2007-03-30 17:00:43
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0