life on tellus

jag har dushat, men inte borstat håret.
jag har skickat in ansökan till Hong Kong, men inte gett in den till Anita.
jag har packat plattången, men inte tandborsten.
jag har tittat på gilmore girls, men jag tycker inte det var kul.
jag har, jag har, jag har.... värst vad jag har.... värst vad men det blir.

Imorgon åker me till babyjoel. very good gummisnodd.
På tordag måste jag ringa till KiK om klänningen.
Fredag har jag hela veckan lång.
Ska spendera lördagen i vackra Stockholm, fira lilla farmor som fyller år och ja, ja varför inte passa på att shoppa.
(söndagsångest)

Jag har några män i mitt liv.
Jag har några kvinnor i mitt liv.
Jag har några vänner i mitt liv.
Men jag har då fullt upp med att ha mig själv i mitt liv.
Sorry for being a crappy friend, förlåt för jag är en sån skräp vän, perdon yo no soy marinero. Love, peace and understanding.

När det blåser kallt är ordspråk ballt: Alla andra tänker på sig, det är bara jag som tänker på mig.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0