sjunde himlen

Inatt drömde jag att jag, elin, marthin och joel var och badade med barnen från sjunde himlen.
Ni vet de där präst barnen, matt, mary, lucy, simon och ruthie.
Vi badade med stora baddare.
Det var fullt med sköldpaddor i vattnet. Det var äckligt.
Sen vaknade jag. Jag blev väckt av mobilen, det var min stalker som ringde.
Jag svarade inte.

Jag har en stalker, en otäck kille som trakasserade mig på tåget i söndags...och jag som är så dum och korkad, helt dum i huvudet...ja mobilen....nummer....fy fy fy. Fattar inte vad det är för fel på folk, om man inte har svarat en enda gång, varför fattar man inte att man inte ska ringa mer då....han är ju helt stööööörd i huvudet. röv.

Kommentarer
Your lover: Frida!!!

Men gumman! Varför gav du ditt telenr. till en kille på tåget? Haha, som att bädda för att få en stalker.. Men ett litet tips: låt Joel svara! =) Borde göra susen!! Puss puss

2007-03-15 22:32:52

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0