1 maj

det känns i luften att det är morgonen efter...
solen skiner men det är nästan otäckt tyst. som i en grav.
imorse när jag pigg som en lärka med ett snappt ryck drog upp persiennen såg jag förödelsen. en död badenbaden ligger där alldeles ensam och övergiven, nästintill 2 engångsgrillar har bränt hål på gräsmattan.  de tomma ölburkarna är dock inte kvar, nån var uppe tidigare än jag. synd, bra med pengar där.

även idag är en speciell dag som innebär att jag snart firat i dagarna 3 och då menar jag inte att jag ska ut och frysa i nåt demonstrationsfjanttåg.
YES, godis idag oxå! uppdäjt kommer senare. nu måste jag rusa och begrava den döda badenbaden.

                                                image65

Kommentarer
Your lover: Edit

satt vid slottet i dag och solade mig då något pucko börjar mata fåglarna! Hur sjuk får man bli? Vi får ta tag i det här nu..

2007-05-01 12:55:54

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0