18 maj

klämdagen idag kommer INTE bestå av uppsatsskrivande. nice bajs. dagen idag kommer bestå av städning och hämtning av sis på tågstationen. det blir skoj skoj.
ska även försöka hinna med en dush.
finare väder på tellus idag men jag är ändå inte riktigt nöjd. på tok för kallt fortfarande.
joel har köpt en liten bil idag. tyvärr har jag ännu inte fått info angående reg.nr. det är det viktigaste tycker dock jag. det är när man ser det som man riktigt kan veta om man gillar den lilla bilen. känner att bokstäverna ska sända ut en klatchig signal, för hur kul är egentligen FGT... när man kan få exempelvis ZEA det första ger absolut inga signaler medan det andra bara utstrålar zebra. jaja tiden får utvisa bilens öde. jag tycker iaf att joel prioriterar helt fel när han går på årsmodell och miltal. jag skulle lätt satsa på färg och reg. skylten. sådetså. punkt.

 brum brum. tut tut.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0