diethelg?

jag har sådan bloggabstinens så jag drar iväg ett till inlägg.

helgen har åter igen bestått av fredag, lördag och söndag.
fredag: STHLM och insyning av top. toppades med muffins. avslutade dagen med 0.525 kg lösgodis och 4st pingvinstänger.
lördag: happy meal och en hel del kakor på joels jobb där vi förövrigt donade lite med vigselprogrammen. men mestadels slog jag joel i pingis.
söndag: lugnt och lite söndagsångest ooops glömde IKEAkorven som jag åt i lördags. tryckt inne på joels rum medan solen stekt utanför. ätit sallad och de omtalade lakrisalrören. samt läst uppsats på bussen hem hit. mycket bra uppsats. bra bra.

jag är så trött så trött. trött tjej.
pollen har mig i ett starkt grepp för tillfället.
så om jag verkar knepig, skyll inte på mig, skyll på pollen. 
 här är han. pollen.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0