helg snart?

helgen var grejt. bra. härlig och kanon.
relaxat på badet och spexat runt med rebecka som snart snart ska marry J.
har öven haft slumberparty med sis och anabrd vilket var oerhört trevligt.
shopping i söndagsöppna örebro (vilket jag väntat länge och väl på, sura lata örebroare...), blev ett vitt linne från HM. där rök presentchecken man fick i fredags. men men det skadar ingen fattig.
för att gå vidare till lovprisningar om mig själv så vill jag bara informera er alla om att jag, ja lilla jag. jag är en stor tjej.
hörrni jag har fixat badrumslampan, jag är duktig värre. jag klarade det själv. tillochmed inhandlingen av lysröret klarade jag själv.
för att sen gå vidare till något som är riktigt läskigt tråkigt.
imorgon börjar uppsatsandet igen. men framförallt är det korridorsstädning.
näpp.
det är alldeles för sent för en liten tjej som mig att sitta uppe och do some blogging vid den här okristliga timman.
känner mig även riktigt irriterad över en viss sak, men det håller jag för mig själv. bäst så. annars blir det så mycket bråk och otrevligheter.

spejsar till söndagen eller måndagen med en trevlig bild. se och lär.
image94
tripp, trapp, trull. smalins lilla trollegull.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0