mor lilla mor.

mor lilla mor vem är väl som du?
morsdag är dagen idag. detta har jag firat med mcflurry daim och två rullar lakrisal. efter att ha tryckt i mig rullarna innan maten får jag kommentaren av joel:
-har du ätit upp alla lakrisalena
-självklart svarar jag, och det innan maten haha.
-det kommer ju rinna om dig... blir hans osmakliga kommentar tillbaks.
men det han inte vet är att jag är en härdad och van lakritsätare. får sällan sådana lösa komplikationer som min kära bror kan få...

ja åter till mor.
morsdag. sent ska syndaren vakna. men ringt det har jag gjort iaf. dock ganska sent. vykort går ju inte att skicka då det är söndag. annars hade jag ju självklart gjort det  grattis/glad morsdag mami!


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0