upp till kamp

har blivit informerad om hemskheter som försigår vid slottet i örebro dagtid. om man vill vara äcklig och helt omänsklig kan man väl vara det på natten när ingen ser och ingen blir lidande av det. det har kommit till min vetskap att människor fortfarande hemfaller till att mata fåglar. vet ni inte att en bra fågel är en död fågel?
vem har intresse för sådant. trodde det bara fanns en "hägermannen" men tydligen finns det en i varje by. jag kan inte för mitt liv förstå detta med att mata de små kräken.
det ter sig i absurdum.
endast mesar matar mesar.

det är oerhört svårt för mig att skriva om detta ämne då det berör mig djupt i mitt innersta. jag darrar och skakar. vill inte ens befatta mig med tanken på att dessa varelser fortfarande inte är utdöda. om något ter sig konstigt och otydligt i texten ovan beror det till x antal % att jag har en enormt stor fågelfobi.
jag är av den starka åsikten att tuggummi skulle delas ut gratis till alla hushåll för att få ett slut på mitt lidande.
en bit tuggad stimorol täpper igen de små livens näbbar lika effektivt som silikon tätar lister.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0