hur kan man missa en sån viktig detalj inför en tenta?

min kinesiska klasskompis loggade precis in på msn.
han heter Fat Lun och hans mailadress innehåller ilovecandy och han är inte direkt
hm...ja ok inte jättesmal.
bara detta är kul men det blir bättre.
bredvid hans bild står det, "sustainable development openbook final exam tomorrow".
jag undrar i mitt stilla sinne, vad menas med openbook? jag frågar.
det innebär att man får ha med sig anteckningar mm under tentan.
jag säger. ge tillbaks mina 4 timmar som jag lagt på plugg idag.

annars är jag tacksam över att sista chinese grammar and vocabulary är gjord.
annars är hon tacksam över att fortfarande kunna gå ute i hotpants.









Kommentarer
Your lover: Elin

Att ni får ha med er anteckningar, vad är det då för mening med att ha en tenta? Själv sitter jag och försöker proppa in allt för mycket i min lilla hjärna. Det börjar se ut som i din garderob vid det här laget. Snart ingen idé att försöka forsätta stoppa korv. Tror du att nån ser om man skriver lite på magen? Bara att kuta på toa ett antal gånger under morgondagens prövning.

2007-11-27 20:30:15

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0