tailorlovergirl

igår hämtade jag min nya kjol och min nya skjorta som jag sytt upp i China.
där kan man sy upp vad man vill, bara rita, välja tyg och hämta en vecka senare.
billigt och bra. nöjd tjej.
beställde även ett par kostymbyxor och en klänning när jag ändå höll på.
ska hämtas till veckan.
klänningen får vi se hur det blir med, ren inpuls. och ja jag är ju inte den mest konstnärliga människan
så designen får vi väl alla ha lite överseende med.
 skjortan, de tyckte jag var lite konstig
som ville ha en låååång skjorta...nattskjorta?
  kjolen, lite tajt...sexy.

jag får nog ta och vänta med att visa mina nya skor tills ni smält detta.
som sagt csnpengarna rullar på bra.

Kommentarer
Your lover: Linus

Skjortan e grymt snygg!

2007-11-18 04:31:38
URL: http://stridsman.webblogg.se
Your lover: skogsmulleanna(INTE!)

hej hej lilla tjej! sjukt snygga kläder, sjukt bra att du pluggar o pallar m att va duktig. sjukt bäst ä ändå att du snart kommer tillbaks till landet lagom-VI SAKNAR DEJ!!!!!!!!!!kram

2007-11-28 11:31:30

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0