Filippinerna

jag kanske inte har berättat det.
nu undrar ni vad det är.
då refererar jag upp till rubriken.
filippinerna. vi ska bege oss till cebu. en öööö i filippinerna. ååå.
mohhahhaa jag ska åka till filippinerna. och det snart.
det blir en weekend dit. och jag hoppas på hudfärgsskiftning.
det hela kommar ta sin början natten mellan den 7-8 nov och sluta natten mellan den 11-12 nov.
det kostar undrar ni då oroligt.
lite mindre än 1000 svenska kronor blir det för uppspelta svaret. hoho hihi haha.
detta kommer att bli kanon. det kan jag lugnt meddela.

image344

för att citera vagabond. " världens bästa dyk".
jag tror att det är allt ni klarar av för tillfället.

Kommentarer
Your lover: Gustav

Kul för er. Verkligen. jätteroligt.

2007-10-12 09:17:58
URL: http://tearsofmalmoe.blogspot.com
Your lover: Elin

Här är det typ plus fyra och regn. Och regn. Nej då, Sverige fosterland du vet. Finemang.

2007-10-12 16:06:51

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0