födelsedag innebär...


...ett år närmare pension. gött!


jag ser sannerligen
ut att behöva det.

Kommentarer
Your lover: Elli

Gratulerar på födelsedagen får man säga nu då!! Äntligen efter all nedräkning. =) Välkommen in i gänget. Hoppas att du får en skön dag, utan en massa plugg...med massa tårta å paket istället!
Må så gott! /Elinor*

2007-10-26 07:02:36
Your lover: fulanna

grattis grattis! du är sannerligen inte i behov av pension- vacker som en dag! happy happy födelsedag!!!!
hipp hurrej!
Sverige saknar dej!!!!
//
rinkeby

2007-10-26 12:32:27
Your lover: Majabaja

grattis gumman min!!men du, jag trodde att man tvungen att ha jobbat för att få pension. du får sätta fart med det. du e ju inte purung precis. hahahha.. nej nu ska jag inte vara elak. hoppas att du har en bra dag. tänker på dig här i det andra risätarlandet.. kram kram

2007-10-26 13:41:29
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Anna Sofia

du har blivit utmanad! kolla på min blogg! 26 oktober 2007! Lycka till!

2007-10-26 15:04:04
URL: http://anna-sofia.lyrics.se
Your lover: Anonym

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Hoppas du har det fint bortom havet! Nyfiken på hur det blev med tårta... Jag får visst ursäkta mig, kl är väl typ förbi din födelsedag där du är, eländiga tidsskillnad! Så FÖRLÅT! Jag har iaf skickat värsta paketetet. Fick tom byta upp mig från M till L i paketstrl för att allt skulle gå i... Du läste väl inte på tulldeklarationen!!! Fuskigt värre annars... Om det nu kommit fram i tid?! Hoppas på det annars är du väl sur som en gammal gumma i för stora stövlar som jagar pallande barn vid det här laget! Jag håller tummarna för motsatsen. Det är faktiskt ett fint paktet. Ja nu får jag klämma i med skönsjungandet;

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Malins födelsedag!
Hurra, Hurra, HURRA!

Puss på dig!

2007-10-26 19:50:32
Your lover: Anabrd

Grattis grattis! Undra om ngn varit snäll nog att uppvakta dig med tårta? Jag tänkte göra en tårta, me tog en halvpåse chips och tuggade i mig istället! Grattis igen!

Kram så länge

2007-10-26 21:08:11
Your lover: Emson

Grattis Grattis på födelsedagen gumman! Hoppas att allt är bra med dig! Kramar!

2007-10-26 21:26:58
Your lover: svärmor

Grattis,grattis på födelsedagen kära Malin.Jag skall snart åka och förlösa babysar.Förrat natten blev det två.Jag är lite sur på din man.Han har haft bort en bok,en bilnyckel,en garagenyckel tror jag.Vet du var de finns?Vad skall vi göra med honom?Med tanke på bilden med på honom inför slutet,kan han ju fått lite av Alzhaimers.tur att ni snart ses.Guds välsignelse.

2007-10-27 20:25:53
Your lover: svärmor

Grattis,grattis på födelsedagen kära Malin.Jag skall snart åka och förlösa babysar.Förrat natten blev det två.Jag är lite sur på din man.Han har haft bort en bok,en bilnyckel,en garagenyckel tror jag.Vet du var de finns?Vad skall vi göra med honom?Med tanke på bilden med på honom inför slutet,kan han ju fått lite av Alzhaimers.tur att ni snart ses.Guds välsignelse.

2007-10-27 20:26:22
Your lover: Nunn

Jag far val ta o saga grattis har ocksa da, sa stora grattiskramar sis!!!!!!!!! Nar jag tankte pa dig nar jag klev upp den 26e pa morgonen sa var det visst den 27e hos dig sa jag skyller pa tidsskillnaden (och att det vat stromlost i lordags!) Hoppas du fick det kanoners, har borta har jag blivit grym (grymmare...) pa att kopa fika! Kassar fulla med lask,chips och knepigt godis...
Langa kramar fran lillebror!

2007-10-28 20:25:34

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0