Grattis PAPPA!

idag fyller världens bästa pappa år. 50 kan låta mycket men för en pappa med 3 barn, varav den äldsta är 27, är det inte mycket. min pappa is not old. han är precis lagom gammal!

image286
min pappa
är han längst till höger på bilden. mormor sitter längst till vänster och i mitten har vi lilla oroliga mamma.

Grattis Pappa på födelsedagen hoppas du blir ordentiligt firad av de som finns hemma i Sverige. jag sitter iaf här och tänker på dig och på vilken bra pappa du är och är lite ledsen över att jag inte kan vara hemma och fira den stora dagen. Ikväll tänkte jag iaf be de andra svenskarna att sjunga för dig. det blir väll bra!
men jag börjar redan nu;

vad är det för en dag?
är det en vanlig dag?
nej det är ingen vanlig dag
för det är pappa Gunnars födelsedag
HURRA HURRA HURRA!

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0