i love you tomorrow*.

vi drar ett streck över dagens midterm exam i spoken chinese. imorgon blir det nya tag.
heldag av uppsatsskrivande**. på fredag 5:00 p.m ska uppsatsen vara klar, endast 1500 ord, vilket är ca 3 sidor men med 15 referenser från böcker och/eller vetenskapliga tidsskrifter. måste jag tillägga att jag inte börjat med vare sig skrivandet eller letandet av referenser än?

min brief conclusion blir:
mycket bloggande imorgon.
då jag ska sitta hemma och skriva.
på min sus.dev.*** uppsats!


* rubriken har ingen direkt koppling till inlägget. uppenbarligen.
** uppsatsämne; many people argue that public participation is an important component of good governance. Explain briefly what "public participation" and "good governance" mean and how they relate to sustainable development. hade det inte vart för den där relationen till sus.deven hade det varit busenkelt. 
*** sustainable development eller som vi säger i svenskat hållbar utveckling.







Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0