plugg plugg plugg

idag blir det plugg plugg plugg om den här kinesiskan ska gå vägen.
jag planerar att lära mig att skriva en massa tecken. jag planerar att komma ihåg dom tills imorgon.
vi har dictation imorgon. ja igen, dictation på kinesiskan varje måndag och onsdag. det är min lott här i livet.
iaf i livet här i hong kong.
dags för en visit till bibloteket på en söndag med andra ord.
men först ett snabbt stopp på park'n shop.
för att köpa godis. wohooo jippie yay.
i love candy.

image346


ja jag kör den här bilden igen.

det finns ingen bättre bild än denna på mig.

den speglar min personlighet lika bra som min dialekt gör.

över och ut.
roger.


Kommentarer
Your lover: anna panna tordsson

ingen snö än.. men dock väldigt höstigt och frost.. sådär fint och färgglatt som det bara kan vara på hösten..:)
vi har möblerat om och fått lite bilder från anna boch bröllopet.. kolla på min sida..:P
annars velar erik med att han är för tjock och försöker gå ner i vikt.. medans jag istället för honom har tappat 3 kilo och springer och norpar ballerina i skåpet sedan besök.. haha.. ja jag säger då det...
ha det gott!

2007-10-15 08:23:59
URL: http://anna-sofia.lyrics.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0