titta de är gifta nu.

ja så blev anna, fru anna idag. och erik blev herr erik.
det är helt fantastiskt. så kul! de är ett totalt lovely couple.
ja här sitter jag på andra sidan jorden och sörjer att jag inte kan vara där.
vill också vill också.
hoppas ni haft en wounderful dag idag. bless bless.
japp nu har ni varit gifta i 4,5h. åååå vill också vara där och se allt. vill se dig anna, vill se allt som ni fixat med. måste få se och det snart. send me some bilder och det hurry curry.
ååå gift. sweet.
image243

anna är min siames. i like her a lot.

Kommentarer
Your lover: Anna Sofia Tordsson

Jag har lagt in några bilder på bloggsidan med adress ovan..:).. Det kommer fler sen.. vi är så nöjda och sååå glada.. ochg så gifta.. och så trötta.. och såå.. mätt efter en pirre.. en svensk pirre.. önskar jag kunde sända dig en med posten.. men den skulle nog bli grön innan du fick den.. och jag vet att du inte är så förtjust i vegetarisk mat..:P
Ha det nu så bra så bra.. //Los siamesos

2007-09-02 21:09:04
URL: http://anna-sofia.lyrics.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0