att hytta med nävarna är min melodi.

såhär sista dan har jag sökt lite jocks inför hösten. kurser och masterprogram. låter häftigt va. och såhär sista dan sökte även alla andra studenter kurser och program vilket gjorde att studera.nu var segare än segast och jag loggades ut stup i kvarten. slutsatsen blev att jag hade lust att skalla sönder både dator och internet. men jag hejdade mig och skrek lite åååhhhhh ge mig styrka istället samtidigt som jag hytte med nävarna åt skärmen.
för er som inte vet så är jag färdig till sommaren. kan ta ut min examen. men varför sluta där när man kan fortsätta det softa universitetslivet. det passar mig som handen i handsken. nu ska jag bara ta tag i mina praktikansökningar så är nog hösten räddad. räddad från måstet att skaffa jobb.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0