beach 2008 - fit and lovely.

tjejen som aldrig tränar har beställt en stegräknare. den billigaste.
snacka om att vara laddad inför beach 2008.
tidigare har jag haft min gratisstegräknare från mc donalds.
den var cool. men nu är den död.

 

Stegräknare Tiq Radio/Alarm

En mycket kompetent stegräknare med mängder av funktioner utan att vara krånglig. Med både radio och överfallslarm inbyggt är du väl rustad för den långa promenaden eller joggingturen. Den tillåter dig också att ställa in målvärden, t.ex 10000 steg eller kanske 5 kilometer och larmar sedan när detta har uppnåtts. Du bläddrar enkelt mellan stegräkning, distans och kaloriförbrukning. Som om detta inte vore nog har du även klocka och stoppur i stegräknaren.

fatta cool. och kompetent. och med mängder av funktioner.
bra med överfallsalarm.
ifall jag skulle bli jagad av nån otäcking när jag är ute och går på gården.
följ gärna min utveckling. den kommer antagligen vara häpnadsväckande.


Kommentarer
Your lover: Elli

Verkar bra denna där...vart är den köpt och för hur mycket?
(frågvis och nyfiken är en av mina kvalitéer! =) )

2008-04-14 10:13:33
URL: http://hustruask.blogg.se
Your lover: red.

Elli: jag köpte den från www.stegraknare.se, den kostade 149kr + frakt på 29kr. På sidan finns en hel massa stegräknare jag valde stegräknare tiq, vet inte riktigt varför men den blir nog bra. Först googlade jag på stegräknare och det var där jag hittade hemsidan, finns hur många sidor som helst, säkert nån som är bättre, man vet ju aldrig...men den blir nog bra får se om den kommer att användas bara...

2008-04-14 10:26:54
URL: http://smalin.blogg.se
Your lover: Anonym

jag måste få fråga en sak till angående bloggdesignen! Hur har du gjort för att få en storre visningsbild på dig själv?
Och en bonusfråga, hur ändrade du texten när man har markören ovanför kortet?
Tack.

2008-04-14 17:55:44
Your lover: red.

Anonym: eftersom jag inte kan nåt om datorer följde jag denna mall. den är kanon, förklarar och visar så att till och med jag förstår. http://www.designadinblogg.se/1193606883_tips__stor_profilbild.html är länken. Hoppas det går bra och fråga om det inte fixar sig, och jag är inte bara lite nyfiken över din blogg...Good Luck!

2008-04-14 19:20:42
URL: http://smalin.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0