frågestund hos smalin.

har fått så många frågor av en kär läsare så jag anser att det är bäst att tillägna ett helt inlägg för svaren.

Frågor.

Hur många containrar var det? på bilden är det 54 st (?) men det fanns fler kan jag meddela.

Vilken är din favoritfärg på en container? min favoritfärg är nog röd. om jag får gissa så tror jag joel gillar blå bäst. jag röd, joel blå. jag tjej, joel kille. det är så det ska vara.

Varför gör Joel ok till containrar? han måste jobba för att kunna försörja sin lata fru. men han gör inte ok han programmerar hur oken ska styras. han är en exelent civilingenjör.

Varför sprang ni in på ICA? ja sprang och sprang...ibland överträffar dikten sanningen. vi gick nog dit, eventuellt att vi sprang över gatan då vi är liiite lata med att vänta på grön gubbe ibland.

Gillar Joel containrar? ibland tror jag att han gillar containrar mer än mig. ibland kommer han hem så sent så sent för att han har jobbat över. ja jobbat med sina containrar då.

Avd övrigt: Fin rulltrappa. ja men tyvärr kan jag nog inte ta åt mig äran för det då det inte är jag som designat den. fast snyggt kort på rulltrappan kan jag allt hålla med om.

om ni har fler frågor är det bara att ladda och skjuta. jag är alltid redo. trots att jag inte är scout. but i like scarves, alltid en likhet. ja som sagt alltid redo.


Kommentarer
Your lover: Anonym

Oh.. änner mig hedrad av att du tillägnar ett helt inlägg till mina frågor.

Är hyffsat nöjd med svaren...... men (uttalas med tonyirving accent)

54 st containrar?? Jag fick det till 108! Orkade du inte räkna? Så du liksom bara drog till med en uppskattning? ( dessutom en dålig sådan, iofs är ju 54 hälften av 108 men det anser jag vara mer av en obetydlig sak då jag förmodar att slumpen har spelat
en liten men betydande roll i det avseendet).

Hur som... Annars ok svar.

Återkommer med mer frågor.

Simma lugnt.

2008-04-16 18:06:50
Your lover: red.

Anonym: ja det kan väl hända att jag bara drog till med 54 st. men hey vem orkar räkna...egentligen.

2008-04-18 09:56:46
URL: http://smalin.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0