look of yesterday.

det där med stegräknare är nog lite farligt.
det är riktigt stressigt att hinna gå alla dessa steg.
man får nog passa sig så att man inte tar ut sig och dör.
igår slutade det med att jag stog och trampade frenetiskt samtidigt som jag borstade tänderna för att komma upp i antalet steg. är det verkligen meningen att det ska gå till så? och då hade jag varit ute och gått fyra gåner under dagen, visserligen tog vi bilen ner på stan men jag ilade iaf runt som en liten iller inne på hm. steg som steg eller?
ja jag kom iaf över den magiska gränsen med råge om jag får säga det själv.

men 15000 steg/dag är det möjligt?
ja det förstås om man heter anna skipper är allt möjligt.
tur att jag heter malin.


såhär såg jag ut när jag var ute och gick. med viss reservation för minspelet.
  
ser ni hur fräckt jag låter tishan och koftan hänga ner utanför jackan.
det är det nya "lilla svarta".
sen står jag sådär brebent för att få extra smala ben.
oj glömde nog nämna att scarfen är köpt i MR-fientliga kina.
bild nr 2 är tillängnad linus. den "svåra" minen. all for you linus, all for you.

update: kl. är nu 13:10 och jag har gått 74 steg.

Kommentarer
Your lover: Anonym

Vilken snygg jacka!
Vart har du köpt den?

2008-04-17 18:35:43
Your lover: red.

tusen tack! den har jag köpt på spitalfield market i london för några år sen,secondhand.

2008-04-18 09:55:05
URL: http://smalin.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0