stegräknaren fortsätter att förvåna.

efter att ha haft min stegräknare i några dagar nu måste jag erkänna att den inte är allt igenom suverän.
igår var joel och jag ute och promenerade lååångt, i typ en timme. slutade med storköp av ben&jerrys på ica...
jajaa men (detta men ska inte uttalas med tony irving accent) inte ett enda litet steg registrerades under den tiden. jag undrar om man inte kan ha en lång kappa över stegräknaren, är det så eller vad är det annars som är fel?
låg nycklarna i fickan och tryckte ner den så att pendeln inte fungerade?
annars så undrar jag även vart man ska fästa räknaren när man har klänning på sig, i trosorna??
sen anser jag att man nog bör få räkna dubblasteg om man går i högklackat. eller bär en matkasse. eller går jättefort. eller har skavsår. eller bara heter malin.
 så här glad och ivrig var jag när vi skulle iväg på äventyr.
äventyr med den lömska stegräknaren.

 även joel hade kappa på sig.
men ingen stepcounter.






  vi såg iaf lite skyltar på "powerwalken".
dam.
herre.
och en cooling.





Kommentarer
Your lover: Anonym

Tips: Lägg stegräknaren i strumpan för att "få" fler steg.

2008-04-22 16:57:58
Your lover: red.

Anonym: jag har lagt stegräknaren på hyllan...

2008-04-22 19:53:24
URL: http://smalin.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0