godis, glass och chips.

livet rullar på som vanligt här i happy hudik.
i onsdags blev det en tur till kioskpiraten för att köpa pic'n mix candy.
igår bar det av  till café skutan för glass. och inte vilken glass som helst, utan en gammeldags.
3 kulor, mjukglass, topping och strössel. det tycker jag är en lagom glass.
idag har jag hunnit förbi öb och köpt lite billigt godis och lite goda chips.
ja besöket hemma i hudik artar sig riktigt bra faktiskt.



ja det var inte mycket glass kvar på de korten.
men jag kan informera att sis och pappas glassar var slut för min.
och ja, de åt samma som mig.

Kommentarer
Your lover: Mrs Tordsson

Mäh! Här sliter jag å har gått mer än en mil idag.. å du får äta glass i Hudik.. nääh!.. Va fuskis!

(Betyder= ha det så gott och hälsa hem!)

Kram!

2008-08-22 23:02:20
URL: http://annaxsofia.webs.com/index.htm
Your lover: Anonym

Frågor.



Om du fick vara en glass.... vilken?



Om du var tvungen att välja mellan att tvätta sig i glass varje dag eller borsta tänderna med kolasås. Vad skulle du välja? ( motivering krävs)



Tre snabba..



Hårdrock eller Opera?



Mjukt eller hårt?



Sött eller salt?



Fler frågor..



Om du fick välja... Strutshals eller Noshörningsnäsa?



Rangordna följande efter vad som är viktigt i ditt liv..



Godis

Kolasås

Kattungar

Fred

Äppelmos

Lycka

Pengar

Saltlakrits

*Sushi



Varför blir 2+2 och 2x2 lika mycket?



Tror du på björnar?



Over and citronsaft

2008-08-23 22:55:00

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0