hälsingland.

jag har faktiskt en hel del fina bilder från hälsingland a.k.a. hemma som ni ännu inte fått se.
idyllen glada hudik.

skoja min doja vilket pangkort. och jag skojar inte när jag säger att det var det bästa out of ten.
my pimp blir alltid lika bra och naturlig på alla kort.


självklart åt vi mjukglass på möljen.
och det gjorde vi precis innan maten. maten som mappa hade på spisen hemma.
varför är det alltid godast att äta godis och glass före maten?
eller låt mig omformulera frågan, varför är det alltid godare att äta godis och glass istället för mat?



smalin, smärthin och my pimp.


sis med alldeles svarta läppar. efter saltlakritsströssel. "gothstyle".


och ja, jag äter upp elins glass. min var så liten.
den var så liten så jag inte ens hann ta kort innan den var slut. det kan man kalla tiny.
eller petit om man hellre vill ta det på franska.


my hometown.

ciao!

Kommentarer
Your lover: Mrs Tordsson

för att låta alldeles för överdriven måste jag säga att guuuuuu' va fint hår du har!...:).. very nice bild...:).. själv har jag lämnat dom snyggas klubb eller nått sånt och skaffat årskort på badhuset.. jag gillar därigenom friluftsliv.. suck.. när jag nått mitt mål ska jag oxå bli snygg igen.. ha det fint! "hällsa guben'"!

2008-08-29 21:58:52
URL: http://annaxsofia.webs.com/index.htm

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0