hemma!

då sitter man här i happy hudik och bloggar. resan hit gick kanon. jag och sis reste tillsammans från uppsala.
vi hann till och med ta en delicatoboll i gävle.
just det ja, jag önskar jag kunde säga att jag sitter i mitt eget rum här på hudiksvägen 27.
men nej, jag sitter i gästrummet. vilket kan tyckas väldigt konstigt.
men mamma och pappa har gjort ett jättesovrum. slagit ut väggen mellan deras och mitt rum.
det blev väldigt bra men lite dumt är det ju för nu är mitt rum liksom borta.
jag har iaf kvar min gamla fårpyjamas. den som jag sydde på högstadiet.
den är av oerhört bra kvalitet och väldigt välsydd. om jag får säga det själv.
men sen så är det en väldigt bra skräddare som sytt den också.


jag sitter med lillebrors laptop. och inte en enda bild kunde jag hitta på mig.
det är väl lite konstigt. så istället får ni en bild på min bror från när han var och jobbade i honduras.
det får la gå för den här gången. som tur är har jag med mig både kamera och sladd så jag kan snart ladda över lite coola och snygga bilder på mig till marthins dator. blogghelgen är på så sätt räddad.
som lite extra kuriosa kan jag även berätta att brother meddelade mig innan min hemkomst att guldplatåskorna inte behövde följa med hem. dom passar inte i norrland tror jag bestämt han sa...hmphh. det är alltså hans fel att jag blev tvungen att ta med 6 par skor hem. hade jag fått hade det ju definitivt räckt att bara ta med guldskorna. sådetså.

Kommentarer
Your lover: majsan

Sydde du också en pjymas i högstadiet? Jag tror min bestämt var i ett riktigt snyggt grönrutigt tyg. Tog mig endast en termin att sy.

2008-08-21 11:51:04
Your lover: red.

min tog nog hela högstadiet att sy, men sen så är det både en t-shirt och ett par shorts, inget vanligt simpelt nattlinne minsann. arbetet är väl utfört precis som allt annat jag tar mig för. att du inte satsar på att bli syslöjdslärare förresten, du skulle äga sönder som det. hahahaaaa

2008-08-21 13:00:56
URL: http://smalin.blogg.se/
Your lover: maja

Nej, ett nattlinne, nej verkligen inte. Jag gjorde ett par byxor och en skjorta. De andra tjejerna som gjorde samma sak tog det väl sådär 5-6 lektioner för men jag är väl ingen slarver inte som hastar ihop något..

2008-08-21 14:38:41
Your lover: Linus

6 par skor, menar du sex par skor?

s e x p a r s k o r ???

2008-08-22 10:08:27
Your lover: red.

Linus det är klart jag menar sex par skor. och jag visste att jag även skulle tagit med gummistövlarna...men jag tänkte att 7 par var lite väl...men det får jag allt äta upp nu.

2008-08-22 10:42:12
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0