i'm a winner.

jag kan knappt tro det själv men jag har vunnit en slogantävling.
det var på "granntjejen"* englas showroom som jag deltog i en tävling.
melba.se ville ha en slogan till deras nyöppnade webshop.
och gå in och titta, det är jag som kommit på deras slogan. be inspired be you.
är inte det coolt så säg. fast om jag inte missminner mig hade jag nog med en till liten del.
typ be inspired. be free. be you. men jag är inte bitter för det. blev nog bättre utan be free.
hahaa jag har verkligen vunnit. vunnit ett linne som är jättefint och jätteblommigt.
det senaste jag vann var nog två glasskålar från kosta boda. när jag typ var 10 år.
eller det förståss för kanske 8 år sen vann jag första priset på chokladhjulet på grönan.
det var den lyckligaste dagen i mitt liv.
ååå så kul det är att vinna.
pappa kommer bli så stolt för han är typ kungen av slogans.
äpplet faller alltså inte långt från trädet.



* hon bor typ i uppsala. typ nästgårds.

Kommentarer
Your lover: anabrd

grymt tjejen..men egentligen var det väl ganska väntat. jag vet ju att du är ganska rapp i käften!! Hellre hitta på en slogan än städa eller hur? jag befinner mig i sthlm till på torsdag sen åker jag till linköping för kolla jobb och winnerbäck!

2008-08-17 18:51:57
Your lover: majsan

Vad duktig du e. Fast du borde ha vunnit massa stålar med. De slapp ju anlita en pr-byrå som skulle tagit ut massa pengar för jobbet. Så kräv lite cash med..

2008-08-17 22:37:25
Your lover: red.

hahaa, du är inte dum du.

2008-08-17 23:39:53
URL: http://smalin.blogg.se/
Your lover: majabaja

Nej, det gället att tänka till lite. För övrigt har den där Kristin ring fler gånger idag men jag tänker då rakt inte svara... Hon kanske har kommit på min bluff och jag vågar inte stå till svars för vad jag gör ju.

2008-08-18 15:00:44
Your lover: Anonym

Min löd.



Be inspired by you.



eller



Buy inspiration bye you.



eller



Avoid Conspiracy , Hypocracy. Support humanity



eller



Svenska köttbiffar rullar aldrig.



eller



Roggas morsa grät aldrig



eller



Whatever...



2008-08-18 23:13:30
Your lover: red.

oj det var inte dåligt. jag gillar nog mest "svenska köttbiffar rullar aldrig", det är så sant som det är sagt.

2008-08-19 10:32:00
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0