partaj på vån 1.

nu när maken är borta kan jag göra precis vad jag vill.
jag har lust att vara vaken hela natten.
men vad gör man under en hel natt.
jag börjar redan känna mig ruggigt trött.
det känns ju lite trist. kanske skulle ringa hit grannarna på lite spontanparty.
fru britta och herr sigurd* är säkert på, dom är det bra fart i minsann.


shake it baby, shake it. show me your moves britta. show me your sweet dance sigurd.






* personerna är påhittade. jag känner väl inte mina grannar. sånt är ju livsfarligt, man vet aldrig vad grannar kan få för sig så det är bäst att ha så lite gemenskap med dom som möjligt. det kallar jag för en ren försiktighetsåtgärd. man får inte vara dum.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0