frågor.

jag har fått lite frågor och jag tänkte dela med mig av svaren till er alla. ni har ju tur ni. tur som en tok som joel skulle sagt.

1. om du fick vara en glass... vilken?
svar: den största glassen.

2. Om du var tvungen att välja mellan att tvätta sig i glass varje dag eller borsta tänderna med kolasås. Vad skulle du välja? ( motivering krävs)
svar: tvätta mig i glass, helt klart. jag är inte vidare förtjust i kolasås, nä trot på gröne det är jag faktiskt inte.

3. Tre snabba..  (red. de med fet stil är mina dvs smalins svar)

Hårdrock eller Opera?

Mjukt eller hårt?

Sött eller salt?  omöjligt att bara välja en. då jag självklart refererar till godis.

4. Om du fick välja... Strutshals eller Noshörningsnäsa?
svar: självklart noshörningsnäsa. något fågelliknande skulle jag aldrig befatta mig med.

5. Rangordna följande efter vad som är viktigt i ditt liv..

Godis, Kolasås, Kattungar, Fred, Äppelmos, Lycka, Pengar, Saltlakrits, *Sushi

smalins rangordning:
fred
lycka
pengar
godis
kattungar
äppelmos
saltlakrits
kolasås
*sushi

ganska lätt faktiskt. fred står högst upp för jag vill gärna få nobels fredspris någon eller några gånger i mitt liv. sen kommer lycka före pengar eftersom jag för tillfället lever på min mans pengar. saltlakrits kommer ganska långt ner men det beror på att godis kommer högre och att jag i godis även räknar med saltlakrits. kattungar gillar jag starkt fast att jag är allergisk. äppelmos är en liten drog som dock får komma ganska långt ner på listen, eventuellt att det skulle kunna komma snäppet ovanför, dvs byta plats med kattungar men men kattungar är ju också söta så de får nog gå före ändå. kolasås kommer näst sist eftersom jag tycker det är sådär. sist kommer självklart sushi då jag inte tycker om fisk. en lite fråga bara, varför var det en * framför sushin?

6. Varför blir 2+2 och 2x2 lika mycket?
svar: matte ska man inte fundera så mycket över det är bara att acceptera att det är så. det finns vettigare saker att grubbla över än mattetal. sen är det nog dumt att fråga mig varför det blir lika mycket för jag är inte vidare bra på matte. jag skulle säkert utan problem kunna få de två talen till olika resultat.

7. Tror du på björnar?
svar: jag tror på att björnar finns men jag tror inte på dom som någon högre makt.

det var alla frågor för den här gången.
hoppas ni känner att ni känner mig lite bättre nu. och hoppas att svaren var till belåtenhet för den frågvise.

bye pie!


Kommentarer
Your lover: Majsan

Det var rackarns vilka spännande frågor. Fast jag trodde nästan att godis skulle komma högre upp på din lista. Min syster frågade för övrigt idag om du verkligen åt så mkt godis som det verkar i din blogg. Jag skrattade lite och sa att du äter bra mkt mer. Sedan kom afrikanen och tog kort på mig som "skulle publiceras i ett magasin".

2008-08-26 21:30:33

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0