Irriterande.

ni kanske kommer ihåg det här.
i lördags köpte jag äntligen, efter mycket letande, den efterlängtade nötknäpparen.

   
på första nöten gick den sönder.
första nöten.
men tro inte att den första nöten gick sönder.
nej nej, knäpparen gick sönder. nöten var hel.
fortfarande hag jag inte fått upp några nötter.
väldigt frustrerande. oerhört irriterande.
och det enda jag kan tänka på är den löjeväckande* sången
"far jag kan inte få upp min kokosnöt". som sagt sannerligen förnedrande.



* måste vara första gången ordet löjeväckande används på min blogg. antagligen första gången ordet används på någon blogg överhuvudtaget. inte direkt modernt hippt bloggspråk. ordet är faktiskt väldigt löjeväckande.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0