Outfit; 3 december.





ok jag erkänner att jag inte hade på mig detta på jobbet.
men jag glömde ta kort imorse och så fort jag klev innanför dörren. läs nyss.
svidade jag om till mina älskada långkalsonger.
är det lucköppning a´la outfits så är det. så detta får la duga.
och det kan väl inte bara vara jag som går klädd såhär hemma.
till och med fröken kling måste väl svida om till långkalsonger om kvällarna? eller?
jaja jag tillhör ju inte direkt sveriges modeelit så jag behöver sannerligen inte sitta här och förklara min långkalsongsoutfit. amen.

dagens underliga:
jag bokade tvättid för ett tag sen. till idag kl. 19-23.
idag jobbade jag länge, var inte hemma förrän 20.
vilket innabar att joel skulle sköta tvättningen. och detta visste han om redan i måndags.
när jag kom hem. typ nyss. säger joel att det inte alls fanns någon tvättid bokad.
jag anar ugglor i mossen.

Kommentarer
Your lover: majsan

Typiskt karlar.. Snygga långkisar förresten!!!

2008-12-03 22:40:29

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0