gräsänkling.

idag är jag själv hela kvällen.
joel jobbar och ska sen ut och äta och spexa med killarna på jobbet.
igår frågade jag när han tror att han beräknas vara hemma.
joel: det beror på om jag får till det.
me: va?
joel: ja det beror lite på om jag får nåt ragg. får jag det är det bäst att stanna på bortaplan.
me: ja det förstås.
jag hoppas att min man är borta så länge så att jag hinner göra mig av med bevismaterialet.
dvs chips- och godisskräp. som jag för övrigt planerar att förtära till fotbollen.
sjukt att jag ska titta på fotboll (sverige-turkiet) själv. 
men såna här tillfällen får inte gå en ur händerna.
det är världens bästa tillfälle att legitimt få moffa i sig hur mycket chips och godis man vill.
hurra för en alldeles underbar fotbollsdag.

 

Kommentarer
Your lover: Linus

Mocklis dig som får se fotbollen. Själv ska jag ju springa runt på en fotbollsplan .. utan boll!

Heja Sverige (å Mackan Berg!)

2008-02-06 18:08:43
URL: http://stridsman.blogspot.com
Your lover: Hurricane

Två konstiga saker. Du ser fotbollen men inte jag. MEN
vi fick faktiskt leka med fotbollar på träningen idag. Litegrann.

I övrigt är din adventskalenderidé suverän.

2008-02-06 23:17:30
URL: http://hurricaneek.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0