renovering in progress.

vad vi renoverar här hemma.
joel river ner tapet och donar och är duktig. och tittar lite surt på mig.
jag höll på för fullt igår och rev ner tapet (medans joel var iväg och spelade innebandy).
ända tills jag kände att jag fick ont i armar och axlar...fem minuter senare.
idag känner jag att det är bäst att ta det lugnt och vila mig från gårdagens pers.
jag kan ju inte bli förtidspensionär innan jag ens blivit utexaminerad.
jag känner att det är tungt att renovera.
jag känner att joel gör det så bra själv.
däremot tänkte jag vara med och välja färg i helgen. det är jag bra på.
ja jag skulle nog kunna dra mig till att säga att jag är nog bäst på det.


   
med lugg kommer man undan med det mesta.
i love it. att komma undan med det mesta.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0