snart snart snart.

ja visst är det dåligt, jag har varit dödstråkig. inga roliga bilder.
inga spejsiga bilder på mig. det är under all kritik.
men jag lovar det kommer.
jag lovar att bli bättre.
det kan ju inte bli lika häftigt som coola bilder från HK och övriga världen.
men det duger gott ändå.
och jag lovar det blir bra bra bilder snart.
jag är nästan utomlands nu. är i malmö. falaffels stånd i alla hörn.
som norrlänging vet jag inte ens hur det stavas de där kikärtsbollarna.
imorgon bär det av till danmark.
kent konsert. hur grymt är inte det. nice bajs baby.
inte fel att träffa lite roliga killar á linus och gustav heller.
och linus malin har lovat att ta med mig till malmös bästa lösgodisbutik på söndag.
verkar bli en trevlig helg.
bilder kommer, var lugna.

love.

Kommentarer
Your lover: MAJA

Förstår du vad skånskarna säger lr? Det e ju oftast helt obegripligt. Ibland när jag hör skånska msk prata vill jag be dem ta det på engelska för att det skulle bli begripligt. Jajaja, bra att du orkade åka ner i alla fall, även om jag inte förstår hur ngn msk kan vilja gå och betala för att se kent. Värre skräp finns ej!!! Nu blev det en väldans bitter kommentar men sådan e jag vet du. Kram på dig!!!

2008-02-25 02:20:09
Your lover: stridsman

godisbutiken ja .. attans alltså, jaja, hoppas hemresan gick bra ändå

för övrigt var du ju en hejare på att förstå både skåningar - och danskar!

2008-02-25 17:52:08
URL: http://stridsman.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0