universitetsdagarna 5-6 mars.

här är det verkligen dags för update.
idag har jag varit i öret och spexat med min internationella koordinator.
jag har även hämtat ut en döding snygg t-shirt.
cool örebro universitetsloggan på.
den ska användas nästa vecka när jag ska berätta om HK på universitetsdagarna.
jag undrar vad jag har gett mig in på.
det pratas om bildspel och målande beskrivningar.
räknas toast, shopping och lustfyllda resor som beskrivningar av CUHK och skollivet?
men mest undrar jag varför inte jag får en hoodie.
våra internationella koordinatorer ska minsann ha hoddisar på sig vid presentationen.
märkligt.

  
 

Kommentarer
Your lover: Elli

Uh, va läskig toasten såg ut! Vad är det på den?

2008-02-29 10:59:47
URL: http://hustruask.blogg.se
Your lover: red.

Elli: nej nej inte ett dugg läskig bara gott gott gott. det är peanut butter and i love it!

2008-02-29 12:16:57
URL: http://smalin.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0