China

vi börjar där det började. dvs i china.
vi åkte tåg och vi åkte buss och så var vi där i alldeles underbara lijiang.
  
där vi även träffade en sån söt liten enögd doggy.

lijiang var vår utpost till "dödsravinen" där tigern har hoppat runt. tiger leaping gorge.

   
det var fint.
     och vi var coola.
   vi gick och gick.
ända tills vi kom fram till  just det half way guest house.
liite råttor eller möss eller båda men helt ok ändå.
iaf efter att jag tryggt krypit ner i joels säng.
 det var kallt men vi lyckades  med lite solbränna iaf.
notera våra påshalsband. våra "reselyckoamuletter" som vi fick av vår mama.
de fungerade bra. förrutom det där med bekterierna i blodet för mig.
men allt är glömt och förlåtet. jag är inte bitter. vad är shopping i bangkok egentligen...

japp det var china. iaf allt av värde. och då menar jag alla snygga bilder.
pole za safari!


Kommentarer
Your lover: Andreas Ekarlind

Så fina bilder! Nästa gång är det jag och Joel som åker :)

2008-01-26 03:51:18

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0