hemresan.

idag lamnar vi soliga ao nang for bangkok. vi aker lyxigt med flyg. sjukt bra.
den 13 jan bar det av till sverige, om 3 dagar...ojoj snabbt snabbt.
men innan dess blir det shopping. jippie da yay.
i ovrigt sa kommer vi hem till sverige (om allt gar som det ska) mandag den 14 jan runt 14 tiden.
sa vanta med att kasta ut granen och tomtarna dom star bra dar pa pianot ett litet tag till!

annars kan ni hadanefter kalla mig malin canslatt certifierad dykare.
vi far vara nere pa 18m djup. inoficiellt har vi varit pa 20m hahaha
men snart blir det mer for jag har redan planer pa att ga advanced kursen.
det ar saaaa kul att dyka. its the shit.

see you all sooner then later.

Kommentarer
Your lover: Junitjej

Blogg.se strulade för mig igår kväll igen. Gjorde det för dig? Det gick segt att skicka iväg kommentarer eller så gick det inte alls. Det var inte ens någon idé att prova att uppdatera bloggen med ett nytt inlägg.

2008-01-10 06:22:52
URL: http://junitjej.blogg.se
Your lover: linus

va kul att det gick bra!
lyxigt att flyga upp hit .. men finns det pengar kvar till shopping da?
jag har just flyttat in pa d&d .. rum 2603 vill jag minnas

2008-01-10 10:18:50
Your lover: Anabrd

Tjena snygging! Tänk att du snart är hemma igen, härligt säger jag! Har snott din plats framför kaminen på Hudiksvägen, gunnar lovade att jag fick, är dock tvksam om jag vill lämna tillbaka stolen och platsen.. Hoppas du tänkt på att köpa hem lite solbränna till mig, håller på att försvinna i mina vita klinikkläder..Ha det gött och hälsa maken!

2008-01-10 13:54:42

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0