sött som socker.

idag bär det av till glada hudik. happy happy hudik.
måste hem för att hämta kläder.
eftersom sjukhusvistelsen är över kan jag inte längre snylta på landstingets outfits.
nakenhet är ett alternativ. något kallt. but sexy.
joel har ju tjatat om att jag är borta och han undrar om jag någonsin kommer bo här.
jag undrar om han har förstått vidden av att jag flyttar in mina saker till fullo?
jag antar att "full som en kastrull" kommer få en ny innebörd för våra kvadratmetrar.

jag avslutar med lite gulliga bilder.
bäst så då jag ska charma joel till att köra mig upp till hudik.
   

Kommentarer
Your lover: Anonym

Älskar verkligen din blogg!
/Hudikbo

2008-01-25 11:37:58
Your lover: maken

usch verkligen snuskigt... Lägg ner bloggen!!!

2008-01-25 15:11:10
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se
Your lover: red.

maken: varför lägga ner ett vinnande koncept? see you at home, men förvänta dig ingen mat på bordet efter den där dumma kommentaren. sådetså.

2008-01-25 15:42:13
URL: http://smalin.blogg.se
Your lover: Aster Ek

-Sluta pussas.
:-)

2008-01-26 03:54:31
Your lover: Nunn

Kul att du blev frisk syster! :) Mindre kul for mig dock for det innebar att jag blev sjuk istallet.

They call it malaria.

2008-01-26 18:54:26

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0