my dog.

inatt drömde jag något hemskt otäckt.
jag drömde att vi låg och sov och att jag mitt i natten vaknade och kom på att vi hade en hund.
det hela är ju lite knepigt eftersom jag är allergisk mot pälsdjur.
i alla fulla fall så kom jag på att v i hade en hund. det var en liten vit sak. skrämmande lik storbloggaren stina-lees ena hund. den där vita hunden hade både joel och jag glömt bort att vi hade. mitt i natten kom jag alltså på att vi hade en vit liten hund som inte fått mat på en vecka. jag blev skiträdd och kom på att jag inte sett av den de senaste dagarna och tänkte direkt att den låg död under soffan. sa åt joel att kolla upp det. joel svarade "jag sover, han klarar sig nog annars så är han väl redan död..." men jag hade fet ångest och klev upp och då ser jag en stackars skabbig skitsmal hund i vardagsrummet sakta masande sig framåt, snabbt sprang jag ut i köket för att hämta mat, men vi hade ingen hundmat och ingen matskål heller så jag la lite havrefras på en tallrik och det åt han friskt av. när jag kom på att han säkert ville ha vatten vaknade jag och var jättekissnödig. klockan var 04:00 och efter detta hade jag lite svårt att somna om. lite små ångest sådär. låg och tänkte på att det nog inte riktigt är läge att skaffa barn än.

Kommentarer
Your lover: Lovisa

Okej, det är bra men jobbigt. Lycka till!

2008-07-02 10:57:00
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Your lover: Linda

Ha en trevlig dag! :)

kolla gärna in min blogg

2008-07-02 10:59:47
URL: http://undergroound.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0