one year with one pimp.

igår firade jag och maken vårat bomullsbröllop.
det blev mat och bio som betalades av maken.

joel fixade en "look of today" på lilla mig.

vi åt och åt och åt. orkade inte äta upp allt. vi lämnade till och med lite kött.
det är dumt för det är dyrt, det som är dyrt bör prioriteras i ätandet.

jag bara mös hela kvällen lång.

och pillade lite på mina lovely ringar. lovely rings i must say.

sen blev det bio och godis. detta till trots löftet om "no more candy before öland".
det är bara dumt att lova saker man ändå vet inte kommer hålla.
allt är inte lika hållbart som det ek-canslättska äktenskapet.
för mig hade det varit betydligt lättare att jobba efter löftet "no more food before öland".

Kommentarer
Your lover: Anonym

Verkligen jätte snygg jacka!!

2008-07-02 10:42:57
Your lover: red.

thank you, den är från china!

2008-07-02 10:59:17
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0