28 juni.

idag har jag och joel försökt uträtta en del ärenden.
det har gått sådär. lyckan har inte stått oss bi hela dagen.
det ena misslyckandet efter det andra.
1. degen till pizzan jäste lite för länge.
2. billig ost på pizzan rekommenderas inte.
3.stället där man köper frimärken var stängt.
4. kuvert fick vi tag på vid tredje försöket.

för att pigga upp oss har vi köpt lite ben&jerryglass, en varsin för att vara på den säkra sidan.



busy busy, running errands.

pussa på joel för att make him a happy boy.

jupp jupp, nu ska jag springa iväg och spöa lillskiten på pingis.

ciao!

Kommentarer
Your lover: Gustav

Shiiit vad cool hon måste va när hon ska köpa glass! Inte klokt är det inte. Snygg bakgrund du har föresten.. Men vad gör du mer än att blogga i sommar? När är det läge att åka upp och kolla in Uppsala? Hör av dig lilla du!

2008-06-29 14:54:20
URL: http://hurricaneek.blogspot.com
Your lover: red.

GurraG: i sommar bloggar jag nog mest, synd bara att jag inte riktigt går runt på det bara...Det är alltid läge att åka upp och kolla in Uppsala, här är du alltid välkommen, du kan känna dig som himma här! KOM! Du, jag tar och postar det här på din blogg också så att du inte missar det, bäst så lilla du!

2008-06-29 17:45:57
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0