classmates.

så har äntligen det efterlängtade klasskortet kommit som knäpptes på 10-års jubileet.
130 kronor kostar det att behålla. det tycker jag är desamma som att kasta pengarna i sjön.
istället har jag fotat fotot, betydligt billigare. billigare i dubbelbemärkelse.
det blir billigare ekonomiskt sen är det rätt billigt gjort att göra så, lite trailerparkaktigt.



själv ser jag ut som en mupp. sur som få. jag som annars är happy happy happy.
eller så är det bara så att jag kör den svåra blicken.
nu hade det varit kul att visa upp kortet från när vi faktiskt gick i nian men tyvärr är alla kort i hudik så det får bli nästa gång. så länge kan ni nog ungefär tänka er alla 10 kilo lättare...
stay tuned!

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0