nya kategorier.

för er som inte sett det kan jag meddela att jag nu lagt till några fler kategorier* i bloggen.
innan hade jag endast en kategori, me. nu har jag lagt till lite fler bl.a. the hot girl and her pimp samt friends.
jag visar härmed en lite ödmjukare sida av mig själv, en som inte är så självcentrerad.

* kategori innebär att alla inlägg som jag gör läggs i en specifik kategori. förslagsvis placeras look of today i kategorin me. om man sen på ett snabbt och enkelt sätt vill se alla inlägg jag skrivit om t.ex. the pimp kan man gå in i den kategorin på den vänstra sidan i bloggen. kan göra det lite lättare att hitta bland äldre inlägg. fast jag har förståss inte orkat placera några gamla inlägg i någon kategori utan de finns fortfarande under me. men om si sådär 3 månader kommer det verkligen underlätta, verkligen.

Kommentarer
Your lover: anna

Tjena pinglan! Lever du eller har tristessen sakta tagit ut sin rätt? Ensam i Uppsalaland när regnet öser ner (gör ialla fall det i Hudik)kan man ju gärna slippa. Säg åt Joel att ordna ett jobb åt dig, han har ju trots allt lovad att ta hand om dig i nöd och lust..

2008-06-30 14:15:22
URL: http://anabrd.blog.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0