nice town.

det är alltid lika trevligt med ett besök till örebro.
det första som mötte mig på bussen (12:an, vet att det är förbjudet område för civiliserade msk men a girl gotta do what a girl gotta do och stå ute i kylan och frysa i väntan på buss 14 var inget alternativ so to say) var en, vi kan kalla honom för "alkisgubbe" som spottade sig i händerna för att sedan två dom mot varann. det som fanns kvar av den vita spottloskan rann lite spejsigt sen ner på hakan. hey alltid bära handdesinfektionsmedel med sig när man beger sig till en u-stad.
det andra som inträffade var att alla datasalar var occupied pga tentor. jag som hade 1,5h dötid att slå ihjäl.
men det räcker inte där det tredje är att hela örebro är som en stor äcklig spottkopp.
ja, här sitter jag nu bitter och hopplöst konservativ i mitt vackra fina uppsala och inser att gräset inte alltid är grönare på andra sidan.
hej hopp.
örebroare ta inte illa upp, det är inte ert fel att ni valt fel stad.
örebro, en ulv i fårakläder.

Kommentarer
Your lover: Linus

Haha .. hata hata hata örebro!

nädå, vem är jag att döma. jag har varit en gång i öret för länge länge sen, så jag kommer inte ihåg hur det egentligen är.

men samtidigt träffades mina föräldrar i örebro .. av alla städer?! så kanske att jag borde visa lite tacksamhet eller ödmjukhet .. eller inte!

2008-03-27 21:56:34

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0