påsken.

nu när helgen är här tänkte jag lagom berätta om påskhelgen.
det hela avlöpte fint och jag hade min syster med som sällskap och stöd.
det hela började bra med shopping  
för att senare spåra ur något...
det hela hadlar om äggvästar. antingen var äggen för stora eller västarna för små
men ett var säkert, de var väldigt svåra att få på.
joel lyckades med en medans jag och sis gjorde hattar.
 (notera gärna joels mcD* frilla)
  påskbordet blev fin fint iaf och jag, joel och sis var med och bidrog,
 med tre påskharar. yummie.
mitt i maten fick vi celebert besök av
 just det påskkärringar.
påskkärring går man alltid på skärtorsdagen men dessa små kom på påskafton.
smarta kids som jobbar i flera dagar, så intelektuellt utvecklad är var inte jag.
under hela helgen spelades det spel och puzzlades.
 som minsting fick jag förtroendet att lägga himelen.
blått blått blått. not so eazy.
den minsta kan man visst lura i allt möjligt.

lite av söndagen tillbringades
nere vid oxelösunds hamn.
och det är här det börjar bli riktigt skoj
(förrutom det där med mcD).


joel skulle göra lite läckra trix på bryggan.
  vilket resulterade i att mobilen tog ett jättehopp ner i havet!
 joel funderade ett tag på att dyka ner efter den,
 men då botten inte kunde nås,
 med en stör på ca 3m,
 insåg han att allt hopp var ute.
jobbmobilen är död. 


joel hade häromdagen glatt tittat på en ny, en nokia,
men tyvärr får han bara köpa en ericsson för företaget.
surt surt och lite lurt, kan jag tycka.
i villan och vallan glömde joel sätta på sig hängselen på rätt sätt.
som fru försökte jag bara vara snäll och timid,
inte störa i sorgen so to say.
sammanfattningsvis avlöpte helgen fint.
vädret var fint och jag åt minst 2kg godis.

* mcD=mc donalds

Kommentarer
Your lover: Anonym

Hahaha... Det så väldigt typiskt Joel. Det enda som skiljer sig lite nu från förr är väl att då hade han hoppat i plurret. Men skönt att höra att allt är som vanligt!

2008-03-28 17:54:24

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0