5.9.08

idag har jag skickat in min uppsats för en första koll.
känslan att inte gjort tillräckligt infann sig direkt när jag tryckte på send knappen.
men först gjorde jag det obligatoriska, dvs maila iväg utan att bifoga filen.
jag är något av en expert på att göra det.

vidare så har joel även ringt och meddelat att han blir kvar i italen.
kommer alltså hem imorgon istället för idag. lite trist.
mest för att jag blir tvungen att titta på indiana jones själv ikväll.
de förbjudnas tempel. den är skitläskig.

sammantaget kan jag dock informera att dagen ändå varit bra.
den resulterade i ett par görsnygga pjucks.
inget man trodde så där i morse men vips så bara blev det så.
sådant uppskattas.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0