finska och ryska korvar?

dagens frågor:
what about all korv?
what about putting som salt on the apelsin?

jag blir tokig för jag har inte tid att sitta här idag.
och inte imorgon heller för den delen.
jag blir tokig för jag vill inget hellre än att sitta här och ladda upp bilder.
och skriva osammanhängande text.
och försöka vara rolig och överträffa mig själv.
ja det är det jag vill. men jag hinner bara inte.
nä jag hinner bara inte. så är det bara.

så länge kan ni ju tycka till om er favoritkorv.
eller ge tips på lite frukttrix.

btw. klassfesten was a blast.

Kommentarer
Your lover: Anonym

Röstar på godingar.

2008-05-26 17:09:40
Your lover: Anonym



Media är som vanligt fyllt med myspysiga hemma-hos-reportage om "festen" etc. I Göteborg där hockeysiffrorna däremot är höga så har fotbollssiffrorna varit tämligen mediokra ett par år.Vad korv anbelangar föredrar jag Dijon. Lot`s of it.



Korv är en ynnest-.

2008-05-26 17:14:02
Your lover: Anonym

Men Jisses!

UPPTADERA.

2008-05-30 09:17:36

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0